Anàlisi d’un spot publicitari

 

  • A quin sector de públic va destinat?

 

Al sector masculí d’entre 15 i 35 anys.

 

  • L’anunci ofereix un producte per a resoldre unes necessitats o bé es limita a crear desitjos entre els possibles consumidors?

 

Pretén satisfer la necessitat d’higene i de protecció contra el mal olor.

 

  • L’anunci explica d’una forma raonada les avantatges i aportacions del producte o es limita a establir una implicació emocional entre espectador i producte? En aquest anunci, no explica les avantatges i aportacions del producte de manera directa, però establint una implicació emocional entre espectador i producte es deixa entreveure la millora de la teva vida consumint aquest producte.
  • En quina estratègia creativa es sostenta l’anunci?

 

En la de triumfar en l’àmbit de relacions creant seguretat a l’home i autoestima.

 

  • Recursos audiovisuals destacables. (plans, moviments de càmera, música…) Plans descriptius que es vegi bé la persona o tret que es vol destacar i mai fixes, sempre amb moviment per demostrar energia, vitalitat i joventut.
    Pel que fa la música, hi ha una banda sonora de baix i guitarra, bastant vius que dónen una base a una veu principal, bastant masculina i seductora.
  • Consideres que es troba dins uns límits ètics?

 

Si, ja que no falta el respecte ni discrimina a cap sector de la societat, i per contra    destaca i veu bellesa en els homes reals i desmitifica la perfecció.

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s