Comparem marques

 

 

MANGO

mango-750x421

Fem servir el blanc i negre pel que fa els colors, ja que vol transmetre elegància i exclusivitat. La tipografia actual es una sans serfif, destacat per la serietat que s’aprecia en el logotip.

Aquesta marca destaca per ser tenir dos característiques; fàcil de pronunciar i recordar i te dues sil·labes.

LOGOTIP ANTERIOR.

 

logo-mango

Trobem certes similtuds amb l’actual logotip; estàn destinats a un públic similar i els productes que venen també ho  son. La tipografia cambia, concretament en la marca anterior fa servir una serif.
En conclusió, el nou logotip busca apropar-se a un públic més adult, suavitzant la seva imatge,busca traços més uniformes,un conjunt de serietat i serenitat.

 

 

STARBUCKS

main-qimg-abd21b60f728d344e6d4474b1b2c48a0-c

Bàsicament la imatge tracta d’una sirena, on es distingueix un cercle de color verd característic de l’empresa. Actualment no te cap tipografia, ja que no te lletres i es diu que l’aparicio d’una sirena al logotip és per un tattoo que portaba el creador de l’empresa.
Aquest logotip ha anat avançant a mesura que ha anat passant el temps i cada cop es va simplificant i modernitzant amb la funció d’atraure al públic i ho aconsegueixen amb aquest logo tan simple i característic.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

w

Conectando a %s